ZASADY UCZESTNICTWA W GRUPIE ADMIN ZOOM

Grupa Admin ZOOM to społeczność budowana przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w obszarze administracji biurowej. Członkowie grupy pełnią kluczowe role w działach administracyjnych w organizacjach z różnych branż.

Cel grupy:

Budowanie społeczności ekspertów, praktyków w celu wymiany wiedzy i doświadczeń między uczestnikami grupy.

Zasady funkcjonowania grupy i uczestnictwa w grupie:

1. Admin ZOOM jest grupą zamkniętą, nieformalną, niepubliczną.

2. W skład grupy wchodzą duże i średnie organizacje reprezentujące różne branże, zatrudniające minimum 100 pracowników lub zajmujące minimum 1000 m2 powierzchni biurowej.

3. W skład grupy wchodzą osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w obszarze administracji biurowej, nie będące dostawcami usług dla grupy docelowej oraz nie stanowiące konkurencji dla Organizatora.

4. Colliers jest Organizatorem spotkań.

5. Organizator zaprasza do grupy nowych członków, zgodnych z profilem grupy.

6. Aby dołączyć do grupy, nowy członek rejestruje się na stronie adminzoom.pl, w sekcji „Dołącz do grupy”. Rejestracja może odbyć się wyłącznie przez formularz rejestracyjny, na podstawie służbowego adresu e-mail.

7. Ilość członków z danej organizacji:

a. W przypadku większych, bardziej złożonych organizacji, jest możliwość zgłoszenia większej ilości członków – organizacja może zgłosić max. 4 osoby na daną organizację, pod warunkiem, że każda z tych osób pełni kluczową rolę w administracji – zarządza danym obszarem lub dywizją firmy.

b. W przypadku spotkań na żywo, ze względu na ograniczone możliwości logistyczne – w spotkaniu mogą brać udział przedstawiciele danej organizacji – max. 1-2 osoby w zależności od dostępności miejsca.

8. Spotkania:

a. Grupa spotyka się cyklicznie, na bieżąco decyduje o potrzebie częstotliwości i tematyce spotkań. Są to spotkania online oraz spotkania na żywo w siedzibach naszych biur oraz innych inspirujących lokalizacjach.

b. Na spotkania online i na żywo nie zapraszamy osób trzecich, nie będących członkami grupy. Jeżeli ktoś chce zaprosić na spotkanie online dodatkową osobę ze swojej organizacji, każdorazowo prośba o zgłoszenie takiej potrzeby do Organizatora.

c. Istnieje możliwość zaproszenia gościa – zewnętrznego eksperta, który dzieli się z grupą wiedzą z danego obszaru/tematu.

d. Spotkania nie są w żaden sposób rejestrowane, a materiały ze spotkań mogą być udostępnianie jedynie za zgodą osoby, która je prezentuje.

9. Tematy spotkań:

a. Każde spotkanie poświęcone jest tematowi dotyczącemu obszaru administracji biurowej, bądź powiązanemu z kulturą organizacji pracy.

b. Ekspert, praktyk prezentuje wybrany temat w formie case study.

c. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i wymiany doświadczeń w danym temacie, również między sobą.

10. Wchodząc do grupy, każdy uczestnik korzysta z wymiany wiedzy i doświadczeń – otrzymuje wiedzę, ale również się nią dzieli.

11. Jeżeli członek grupy zmienia organizację, ponownie rejestruje się w sekcji „Dołącz do grupy” na adminzoom.pl, aby zaktualizować swoje dane. Rola w nowej organizacji musi być zgodna z profilem grupy.

12. W grupie obowiązuje poufność wymienianych informacji – jeżeli wykorzystujemy informacje z Admin ZOOM (jako benchmark, przykład rozwiązania z innej organizacji) – zawsze postępujemy w taki sposób, aby nie narażać interesów osoby i organizacji, od której te informacje otrzymaliśmy.

13. Uczestnictwo w grupie jest nieodpłatne.

14. Informacje na temat działania i członków grupy nie są udostępniane publicznie osobom trzecim, ani umieszczane w serwisach zewnętrznych. Biorąc udział w spotkaniu Grupy, członkowie wyrażają zgodę na utrwalenie i wykorzystanie ich wizerunku np. w formie publikacji postów w social mediach lub fotorelacjach.

15. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne, ​ w szczególności związane z działaniem dostawców usług internetowych lub witryny internetowej, które mogłyby mieć wpływ na udział w spotkaniu online lub rejestrację.

16. Każdy z uczestników grupy może zrezygnować z uczestnictwa w dowolnym momencie, bez podawania przyczyny, poprzez zgłoszenie do Organizatora prośby o wykreślenie z grupy, w szczególności o usunięcie adresu e-mail z listy dystrybucyjnej.

Data aktualizacji: 14.02.2023 r.

Jeżeli masz pytania lub dodatkowe sugestie, proszę o kontakt:

Julia Tańska, 532 519 468, julia.tanska@colliers.com